Elokuun pihailta -tapahtuma 2022

Kutsuimme tapahtumaan yhdistyksen asukkaita ja omaisia, Vanhustenkotiyhdistyksen jäseniä ja ystäviä.

Aika: Torstai 19.8.2022
Klo: 15:00-19:00
Paikka: Palvelutalo Penttilä

KEVYT PÄIVÄLLINEN: KASVISSOSEKEITTO, YRTTIPATONKI JA VIRVOKKEET SEKÄ ILLAN PÄÄTTEEKSI TÄYTEKKAKKUKAHVIT

Tapahtumaan osallistui 30 henkilöä – Kiitokset kaikille osallistuneille!

Arvostava kohtaaminen

Katsaus yhdistyksen toimintaan ja kuluneeseen kesään

Hyvä ja rakentava vuorovaikutus on mahdollista vain arvostavassa ja kunnioittavassa ilmapiirissä. Toiselle pitää antaa tilaa omaan persoonalliseen elämäänsä, johon liittyvät hänen omat valintansa ja pyrkimyksensä. Aito kohtaaminen sisältää myös sallivuuden, siis annetaan kunkin jatkaa omana itsenään. Siinä on tilaa persoonalliselle erilaisuudelle, jonka kautta elämä saa toisistaan ja totutusta sekä itse koetusta poikkeavia muotoja.

Meillä kaikilla on mahdollisuus edistää  aitoa kohtaamista ja vuorovaikutusta lähimmäisinä. Auttamis- ja hoitotyössä sekä työyhteisöissä rakentavaan vuorovaikutukseen on edelleen ja yhä enemmän kiinnitettävä huomiota.

Työtodistukset jaettiin kesäduuni -nuorille

Huomioitiin tasavuosia täyttäneet henkilöt

Runo, Margit Väänänen

Arvoituksia, Kerttu Sivula ja Salli Huopana

Musiikkia, Juhana Pekkarinen -Syksy ja kansanlaulusävelmiä

Kilpailu kiertopalkinnosta, asukkaiden ja kesäduuni -nuorten kesken.

• Kiertopalkintoon sai kiinnityksen kolmen nuoren Kesäduunijoukkue.

Yhteislauluja ja puheenvuoroja

Arpoja, tuotto 105 euroa tuotto yhdistykselle

Kuvia pihatapahtumasta tapahtumasta 2021

Perhon Seudun Vanhustenkotiyhdistys muisti pitkäaikaista toiminnanjohtajaa Pentti Neuvosta, puhein, lauluin ja kukkasin. Kuvassa Saimi ja Pentti i Neuvonen (kuva 2021).

Pihatapahtumassa pidettiin yhdistyksen talojen välinen ketjunheittokilpailu, silloin maskien käyttö oli normaalia arkea (kuvat 2021).

Penttilän joukkueessa olivat Hilkka Riihimäki, kuvassa, sekä Margit Väänänen ja Elisa Harju.

Telakosken joukkue Salli, Kerttu ja Johannes voittivat kisan  sekä kiinnityksen Sallin kädessä olevaan ja tavoiteltuun kiertopalkintoon.

91-vuotiaan Salli Huopanan tarkka käsi toi joukkueelle runsaasti pisteitä.

Kommentointi on suljettu.