Esittely

Perhon Seudun Vanhustenkotiyhdistys r.y.

Y-tunnus:      0209225–2

Käyntiosoite: Vanhainkodintie 13–17

Postiosoite:   Jyväskyläntie 577, 69980 Möttönen

Perhon Seudun Vanhustenkotiyhdistys on perustettu 18. 01.1966 ja rekisteröity 21. 01.1966.

Perhon Seudun Vanhustenkotiyhdistyksen hallintoon kuuluu 7 jäsentä ja puheenjohtaja. Yhdistys toimii vanhusten ja vammaisten elin- ja asuinolojen parantamiseksi. Tavoitteena heidän fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistäminen. Toiminta koostuu vuokratalotoiminnasta, palvelu-/senioriasuntotoiminnasta sekä kuntouttavasta virkistystoiminnasta. Rivitaloasunnoissa asuu ja niitä vuokrataan edelleen myös työelämässä oleville henkilöille.

Yhdistyksellä on 5 rivitaloa, joissa on yksiöitä 24 ja kaksioita, joista yhdessä on sauna.

Palvelutalo Penttilässä on kaksiota 4 ja yksiötä 4.

Telakosken I-kerroksessa on 70 m² ja 50 m² asunnot, joissa on sauna.

Telakosken II-keroksessa on 4 kalustettua huonetta, keittiö ja wc/pesutilat.

Kaikkiaan asuntoja on yhteensä 39 ja tilapäiseen majoitukseen on 4 vuokrattavaa huonetta.

Mikko Hänninen

toiminnanjohtaja